Lucrați de la domiciliu în timpul bolii,


Nu există într-adevăr o modalitate blândă de a pune acest lucru: Depresiunea lovește. Și cum mulți dintre noi fac tranziția la munca de acasă, această izolare și închisoare crescute pot agrava de fapt simptomele depresive.

1. Prioritizează mici momente de bucurie

Nu este ideal. În timp ce focarul COVID introduce o serie de noi provocări și o mulțime de necunoscuteexistă totuși abilități de a face față la care putem apela pentru a face viața mai gestionabilă. Dacă te chinui să lucrezi de acasă fără să-ți faci o stare de spirit, iată câteva sfaturi pentru a-ți face lucrurile un pic mai ușor și creierul tău! Prioritizează mici momente de bucurie Îmi dau seama că acest lucru poate fi un sfat iritant.

Însă, acolo unde este posibil, făcând mici pauze pentru a vă întinde, vizionați un videoclip amuzant, obțineți lumina soarelui pe fața voastră, îmbrăcați o lucrați de la domiciliu în timpul bolii sau ascultați o melodie preferată, vă pot ajuta să lucrați de la distanță opțiuni indicatori cheie se simtă mai puțin drenând.

DIN SICRIU - în alegeri // Familia Maiei Sandu - urmărită de MAI? // MORGENSHTERN în R.M

S-ar putea simți că aceste acțiuni mici nu ar face o diferență mare, dar impactul cumulativ poate conta mai mult decât credeți. Pomodoros la salvare! Dacă vă chinuiți să vă amintiți să faceți pauze, ar trebui să dați metodei Pomodoro un vârtej. Acest lucru vă poate mări atenția în timp ce lucrați, creând în același timp spațiu intenționat pentru pauze mici pe tot parcursul zilei. Tehnica pe scurt: Setați-vă cronometrul timp de 25 de minute și începeți să lucrați.

Când cronometrul se oprește, faceți o pauză de 5 minute.

Metanavigation

Apoi, setați din nou cronometrul și reveniți la lucru. După patru ședințe de lucru de 25 de minute, a patra pauză ar trebui să fie mai lungă!

strategii de opțiuni conservatoare bani ușori de la 1000

Aproximativ de minute. Există tot felul de aplicații care fac practicarea acestui lucru mult mai ușor.

CNPP - Pensii internaționale

Unii chiar vă permit să lucrați în acest fel cu alții! Încercați și vedeți cum vă crește productivitatea în timp ce luați câteva pauze atât de necesare pe măsură ce lucrați. Puteți programa un apel video pentru a lua masa împreună? Ce zici de o întâlnire virtuală a cafelei? Nu trebuie să renunțați la conexiunea umană în timpul orelor de muncă, dar trebuie să fiți mai deliberat cu privire la programarea timpului pentru aceasta.

Socializarea cu coechipierii noștri este o parte critică pentru a rămâne sănătos psihic în timpul săptămânii, mai ales atunci când lucrezi de acasă. Rămâi hrănit și hidratat Poate fi ușor să fii supt în munca noastră și să uiți complet să mănânci și să bei apă.

Dar mai ales în timpul unei perioade atât de stresante, păstrarea corpului în stare de funcționare este modul în care ne menținem sistemele imunitare susținute și depresia noastră.

Informații despre coronavirus și dreptul muncii (Rumänisch) | Faire Mobilität

Un alt sfat pro? Dacă vă pierdeți atenția în timpul zilei, nu vă lăsați la cafea încă. În schimb, încercați să încercați mai întâi o gustare - mulți dintre noi pierdem concentrarea pentru că nu ne hrănim corect, iar cafeaua nu va suprima în continuare apetitul.

bitcoin dificultate bitcoin intelepciune cum să faci bani de pe site- ul tău web

Fii mai compătimitor cu tine însuți Majoritatea oamenilor nu trag la capacitate maximă în acest moment sau, sincer, oriunde în apropiere. Se întâmplă o criză globală! Și asta înseamnă că foarte puțini dintre noi vom fi la fel de productivi și pe deasupra lucrurilor cum am fi fost înainte.

opțiune binară fnance pro grafice de niveluri de opțiuni

Deci, fii amabil cu tine. Poate fi ușor să ne convingem că nu am făcut multe într-o anumită zi, dar sărbătorirea micilor victorii ne poate ajuta să păstrăm perspectiva. Mai presus de toate, amintiți-vă că este în regulă și pe deplin de înțeles că este posibil să aveți greutăți acum. Limitați timpul pe ecran cât mai mult posibil Să privești pe un ecran toată ziua se scurge suficient cum este. Dacă este posibil, poate fi util să vă limitați timpul ecranului în afara orelor de lucru și să faceți pauze dese pentru a oferi creierului dvs.

Cu computerele care ne oferă atâtea distrageri la un moment dat, cantitatea de lucrați de la domiciliu în timpul bolii necesară ne poate afecta semnificativ. Este important să ne oferim niște spațiu pentru a combate oboseala digitală care poate veni cu funcționarea de la distanță, în special în timp ce se auto-izolează.

Câteva sugestii includ:.